Syndrom vyhoření a zdraví

Syndrom vyhoření u rodičů

Rodičovství přináší své slasti a strasti. Může být tím nejkrásnějším obdobím našeho života, stejně jako se může stát tou nejtěžší životní zkouškou.

Každý den klade na rodiče mnoho nároků, které zaberou spoustu času a stojí je mnoho energie. Čas pro sebe je pro rodiče vskutku nedostatkové zboží. Všechen ten stres, shon a soustavný tlak může vygradovat v celkové psychické vyčerpání, známé též jako syndrom vyhoření. Navíc, nedávný průzkum u reprezentativního vzorku populace ve věku 18-65 let v České republice ukázal, že pocit vyhoření u sebe v posledním roce pozoroval každý druhý z celkového počtu 1656 respondentů.

Narozdíl od zaměstnání, nemají rodiče žádný záskok, který je vždy po ruce. Proto se tým Magne B6 snaží poskytnout pomocnou ruku rodinám, u nichž je zvýšené riziko syndromu vyhoření. Naším hlavním úkolem je upozornit rodiče, aby nezapomínali na své duševní zdraví.

Světový den duševního zdraví

Současně bychom rádi zmínili Světový den duševního zdraví, který každoročně připadá na 10. říjen. Letos cílíme především na rodiče, kteří musí být schopni zvládat vícero věcí naráz - od pracovních povinností, přes chod domácnosti, až po výchovu dětí. Právě pro ně má téma duševního zdraví velký význam. Velmi nám záleží, aby se zvýšilo obecné povědomí o syndromu vyhoření u rodičů, a chceme jim pomoci získat zpět jejich vnitřní sílu.

Základem spokojeného života je i zdravé stravování. Sem spadá dostatečný příjem potřebných vitamínů a minerálů. Je dokázáno, nedílnou součástí pro zvládání každodenního stresu je hořčík.

Světový den duševního zdraví

Nedostatek hořčíku příznaky

Příznaky jeho nedostatku se pak projevují obdobně, jako tomu bývá u stresu. Pokud tedy náhle zpozorujete:

  • přechodnou únavu
  • vyčerpání
  • svalové křeče
  • lehčí poruchy spánku
  • nervozitu
  • podrážděnost
  • mírnou úzkost

může to nasvědčovat tomu, že máte sníženou hladinu hořčíku.

Nedostatek hořčíku příznaky

Hořčík v potravinách

Nedostatek hořčíku může potkat každého z nás. Měli bychom proto do svého jídelníčku zařadit dostatečné množství potravin, které jsou bohaté na tento minerál. Patří sem například mandle, kešu, špenát či banány.

Pokud máte pocit, že vaše tělo potřebuje ještě větší dávku hořčíku, nebojte se sáhnout po doplňku stravy. Na trhu jich naleznete široké spektrum od různých výrobců a na první pohled může být těžké se v nich vyznat. V žádném případě neuděláte chybu, když se rozhodnete pro variantu obsahující i vitamín B6.

Hořčík v potravinách

Magne B6 Forte

Naším tipem je doplněk stravy Magne B6 Forte. Hořčík společně s vitamínem B6 přispívají ke snížení míry únavy a k normální činnosti nervové soustavy. Při dlouhodobém stresu lidský organismus ve velké míře vylučuje hořčík. Proto je velmi důležité hořčík doplňovat, především při opakovaných stresových situacích. Vitamín B6 pak zvyšuje vstřebávání hořčíku a sám o sobě přispívá k normální funkci imunitního systému.

Magne B6 Forte je doplněk stravy.

Hořčík a vitamín B6 přispívají k normální nervové a psychické činnosti, k normálnímu energetickému metabolismu a ke snížení míry únavy a vyčerpání.

Hořčík přispívá k normální funkci svalů.


MAT-CZ-2300913-1.0-09/2023

Magne B6 Forte

Zjistěte více o Magne B6 Forte

Více o produktu
Magne B6 Forte

Kde koupit

Podívejte se, kde si můžete zakoupit produkty značky MAGNE B6.

Přejít do vyhledávače lékáren
Kde koupit Kde koupit